13. Dezember 2022

Best Paper Award für Christine Vallaster

Jedes Jahr zeichnet das European Management Journal ein Paper mit dem «Best Paper Award» aus. Christine Vallaster, Senior Lecturer am Studiengang Betriebswirtschaft wurde gemeinsam mit ihren Kolleg*innen Beate Cesinger der New Design University und Julian Müller von der FH Kufstein für ihr Paper aus Band 40 (2022), "The ebb and flow of identity: How sustainable entrepreneurs deal with their hybridity“, ausgezeichnet.

Die positiven Rückmeldungen des Verlags Elsevier reichen über die wichtige theoretische Bedeutung und die Relevanz des Themas in Zeiten des Klimawandels, gerade auch für Nachhaltige Business-Modelle. Ein Auszug der positiven Rückmeldungen:

The paper has significant theoretic importance and strong implications for practice. Its well-designed research and robust methodology produce convincing findings. Interesting topic and results.

In current times of grand challenges with climate change, I believe that supporting research focused purposively on sustainability is a priority.

In a dynamic business environment, in which calls for sustainable business development become louder and louder, this article is spot on.

Der Preis ist mit 2.000 Euro dotiert. Das Paper steht in den kommenden 6 Monaten kostenlos zur Verfügung.

Zum Paper: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0263237321000530

Christine Vallaster, FH Salzburg, Beate Cesinger, New Design University und Julian Müller, FH Kufstein.